Η Alfa Romeo κατάφερε να κρατήσει τη Giulia κρυφή μέχρι προχτές.
Την Τετάρτη όμως παρουσίασε, σε μια εντυπωσιακή τελετή, το πρώτο της πισωκίνητο σεντάν μετά από 23 ολόκληρα χρόνια.
Η έκδοση που βγήκε στη σκηνή είναι η κορυφαία Quadrifoglio Verde, ή QV, που θ’ αντιμετωπίσει κατά μέτωπο τις BMW M3 και Mercedes-Benz C63 AMG S.
Ο biturbo V6 των 3,0 lt αποδίδει 510 PS και είναι ο ισχυρότερος της κατηγορίας μαζί με αυτόν της C63 AMG S, υπερέχοντας κατά 79 ολόκληρους ίππους του εξακύλινδρου σε σειρά της Μ3 . Η QV επιταχύνει στα 0-100 km/h σε μόλις 3,9’’, o εξελιγμένος από μηχανικούς «με εμπειρία στη Ferrari» κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.
Οι μηχανικοί της Alfa εξέλιξαν ένα σύστημα κατανομής της ροπής στον πίσω άξονα (Torque Vectoring) με δύο συμπλέκτες το οποίο επιτρέπει στο διαφορικό να μοιράζει την ισχύ σε κάθε τροχό ανεξάρτητα, μεγιστοποιώντας την πρόσφυση και μειώνοντας την παρέμβαση του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το σασί έχει την υψηλότερη ακαμψία στην κατηγορία. Το καπό, η οροφή, τα πλαίσια των καθισμάτων και ο άξονας μετάδοσης είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ το μοτέρ, τα φτερά, οι πόρτες και η ανάρτηση από αλουμίνιο.
Το Chassis Domain Control είναι το ψηφιακό «μυαλό» που εξασφαλίζει τον ιδανικό συνδυασμό ασφάλειας και οδηγικής ευχαρίστησης. Ελέγχει τα διάφορα συστήματα όπως το ηλεκτρομηχανικό σύστημα πέδησης Integrated Brake System που συνδυάζει το συμβατικό υποβοηθούμενο κύκλωμα και το σύστημα ευστάθειας για άμεση απόκριση και εξαιρετικά μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης, καθώς και το «ενεργό» εμπρός σπλίτερ το οποίο βελτιστοποιεί την κάθετη δύναμη για υψηλότερη σταθερότητα και πρόσφυση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
Στη Giulia QV το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς DNA της μάρκας έχει πλέον τέσσερις επιλογές:Dynamic, Natural, Advanced Efficient (μια νέα λειτουργία για επιπλέον οικονομία) και Racing.
Το εσωτερικό της Giulia παρουσιάζει μια διαφορετική φιλοσοφία από αυτή που μας έχει συνηθίσει η Alfa. Το design θυμίζει έντονα ανταγωνιστικό γερμανικό μοντέλο έχοντας στρογγυλούς αεραγωγούς στις άκρες του ταμπλό, μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας, πίνακα οργάνων με αναλογικά όργανα και ψηφιακή οθόνη στο μέσο, καθώς και ένα περιστροφικό χειριστήριο πίσω από το μοχλό ταχυτήτων.
Η Alfa Romeo λέει ότι η ουσία της καινούργιας Giulia συνοψίζεται στη φράση «la meccanica delle emozioni», δηλαδή «η μηχανική των συναισθημάτων», που θα είναι και το μότο της παγκόσμιας προωθητικής της καμπάνιας.