simplyman

Ελλάδα μια χώρα στο περίπου

Ελλάς, η χώρα του περίπου. Σε τούτη εδώ τη μαγική γωνιά του πλανήτη, οι κάτοικοι δεν καταβάλουν την απαιτούμενη προσπάθεια για να κάνει ο καθένας τη δουλειά του. Την κάνουν όσο κρίνουν ότι χεριάζετε, στο περίπου δηλαδή, κάπου στη μέση, πότε λίγο πιο πάνω, πότε λίγο πιο κάτω.

Τελευταία, ανθίζει μια νέα κατηγορία. Οι "ότι δηλώσεις είσαι", όπου ο καθένας αυτοσυστήνεται με όποια ιδιότητα νομίζει ότι θα τον εξυπηρετήσει καλύτερα. Όπως λένε, μπορείς να λες πολλά (ή ένα μεγάλο ψέμα) ψέματα για λίγο καιρό ή λίγα ψέματα για πολύ καιρό. Αν πεις πολλά ψέματα, σύντομα θα πιαστείς στη φάκα. Ε, στην Ελλάδα μπορείς να πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες για αρκετό καιρό και ουδείς θα το καταλάβει. Αντιθέτως μπορεί να σε επαινέσουν κιόλας ως επιτυχημένο άτομο. Και όταν σε καταλάβουν απλά να κάνεις ένα διάλλειμα και να ξαναστήσεις μετά από λίγο καιρό τη μηχανή σου από την αρχή. Άρα η απόσταση από τους περίπου στους ότι δηλώσεις μερικές φορές είναι μικρή και μετράται με το μέγεθος της παπάτζας που πουλάνε

Το φαινόμενο του περίπου, ας φέρουμε εδώ ένα παράδειγμα, μάστορας ας πούμε όπως ο μαστρο Γιάννης στην κλασική περίπτωση βλάβης, είναι διαχρονικό απλά τώρα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διογκώθηκε. Δίπλα από τους κλασικούς συλλεκτικούς Έλληνες αεριτζήδες, έχουν ξεπηδήσει νέες κατηγορίες που συνεργάζονται με τους πρώτους ή πολλές φορές πέφτουν θύματα τους. Αλλά ας ξεκινήσουμε με μερικά alltimeclassic και σε επόμενο άρθρο θα πούμε και για τα νέα φρούτα της εποχής, που δηλώνουν μέχρι και..αστροναύτες (γιατί όχι ρε παιδιά; τουλάχιστον μπήκε μέσα στη ΝΑΣΑ ηκοπέλα!!!).

1. Ο Έλλην επιχειρηματίας που ασχολείται με τον τουρισμό. Ορισμένοι, έχουν καταλάβει ότι όσο καλύτερες υπηρεσίες προσφέρεις, τόσο περισσότερη πελατεία θα έχεις, αργά η γρήγορα. Άλλοι, ότι πλέον με τα κινητά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να σοβαρευτείς αλλιώς σε βγάζουν δικαίως η αδίκως στη σέντρα (σε αυτή την κατηγορία κριτικών ανήκει η Μύκονος, ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ!!!). Αλλά όχι κουτόφραγκε, ή ψωνάρα νεοπλουτίδη Έλληνα, άμα βαφτίσω την επιχείρηση μου με ένα γαμάτο όνομα, αυτόματα σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσεις το βάρος σου σε χρυσάφι. Ρε παιδιά, υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν πάει και σε 5-10 μέρη (και αυτοί ακριβώς τυχαίνει να είναι η πελατεία που θέλετε να προσελκύσετε) και ξέρουν ότι το πανδοχείο σας δεν είναι 7 αστέρων επειδή έχει πισίνα. Σοβαρευτείτε λίγο, μετά πέφτει κράξιμο και κλαίτε.

2. Ο Έλλην καλλιτέχνης. Εντάξει αυτή την υποκατηγορία μπορώ να την περιγράψω με δυο λέξεις. Ευκολίες και τεμπελιά. Οι Έλληνες ηθοποιοί παίζουν όλη τη ζωή τους έναν ρόλο. Αυτόν που τους έκανε γνωστούς. Μετά τον μοντάρουν και τον κουβαλάνε παντού με μικροαλλαγές. Και καλά κάνουν, αφού ειδικά σε τηλεοπτικές παραγωγές δεν τους λέει κανείς τίποτα συνήθως. Οι τραγουδιστές πάλι στην Ελλάδα είτε τραγουδάνε το ίδιο τραγούδι, πάνω κάτω, με άλλο τίτλο σε κάθε δίσκο (λαϊκοί) είτε απλά τα ίδια 5-6 τραγούδια που έχουν κάνει επιτυχία (οι αυτοαποκαλούμενοι έντεχνοι) κανά τέταρτο του αιώνα να πούμε. Κανείς από αυτούς δε θέλει να δουλέψει πραγματικά για να εξελιχθεί, καθώς το μεροκάματο βγαίνει. Αν και συχνά διαμαρτύρονται ότι δεν είναι αρκετό, είτε ότι είναι πολλοί που δηλώνουν πλέον ηθοποιοί ή τραγουδιστές. Ε συγγνώμη αλλά και εσείς περίπου είστε όχι ακριβώς.

3. Ο Έλλην τηλεοπτικός κάτι. Δεν μας ενδιαφέρει τι είσαι αρκεί να φέρνεις νούμερα. Αν είσαι και εσύ νούμερο ακόμα καλύτερα. Παράγεις τηλεόραση χαμηλού επιπέδου και μόλις βαρεθούν το πρόγραμμα σου και αλλάξουν κανάλι, χάνεις την εκπομπή σου. Ποια είναι η λύση; Να δουλέψεις; Όχι βέβαια. Να παράξεις κάτι ακόμα χαμηλότερης ποιότητας, μόνο για να πιάσεις τα νούμερα. Δεν δουλεύεις στην τηλεόραση, απλά μας δουλεύεις από αυτή, επειδή κάποιος πληρώνει να βάζει διαφημίσεις στα διαλείμματα σου.

Σε κάθε επάγγελμα της ελληνικής κοινωνίας δυστυχώς υπάρχουν τέτοια άτομα. Απλά, καθώς πρώτον, ο τουρισμός είναι η βαριά μας βιομηχανία και δεύτερον τραγουδιστές, ηθοποιοί και άνθρωποι της τηλεόρασης έχουν τη μεγαλύτερη προβολή, η επίδραση των παραπάνω τύπων, πάνω στην χώρα είναι πολλαπλάσια. Τόσο στην τσέπη μας όσο και στον τρόπο σκέψης μας. Ο οποίος αλλάζει και αποδεχόμαστε πλέον και το επόμενο φρούτο που θεωρούν ότι είναι ότι δηλώνουν. Στο επόμενο....

 
Trendy:

retro

simply music

BonViveu21

TEXNOSOS