Σύμφωνα λοιπόν με τους ερευνητές οι άνθρωποι που μέσω των αναρτήσεων τους στα Μέσα κoινωνικής Δικτύωσης, δείχνουν να επικεντρώνονται πολύ στον εαυτό τους ή έχουν την τάση να δημοσιεύουν συχνά ισχυρές απόψεις για αμφιλεγόμενα θέματα, είναι λιγότερο πιθανό να προσληφθούν.
Οι δημοσιεύσεις για το αλκοόλ ή τα ναρκωτικά επίσης, αποτελούν (εύλογα) σοβαρή αιτία για να μη σε προσλάβουν σε μια δουλειά.
Πώς πραγματοποιήθηκε η έρευνα
Συνολικά 436 managers από διαφορετικές εταιρίες συμμετείχαν στην έρευνα. Το 61% εργαζόταν στον τομέα της φιλοξενίας και το υπόλοιπο σε IT και στον κλάδο της υγείας.
Στον κάθε manager δόθηκε ένα υποθετικό σενάριο περιελάμβανε έναν πλασματικό υποψήφιο που τα πήγε πολύ καλά κατά τη διάρκεια μιας προσωπικής συνέντευξης, αλλά επίσης φαινόταν σαν να πηδάει από τη μια δουλειά στην άλλη σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Στη συνέχεια, κάθε manager εξέτασε 16 διαφορετικά Facebook profiles, που υποτίθεται ότι ανήκαν στον προαναφερθέντα υποψήφιο, και ζήτησαν να αξιολογήσουν την καταλληλότητά τους με βάση το προφίλ.
Κάθε ένα από τα 16 Facebook profiles, ανδρών η γυναικών, προωθούσε μια ισχυρή άποψη σε διάφορα ζητήματα, ζητήματα για τα ναρκωτικά και μια εγωκεντρική προδιάθεση.Ή και τα αντίθετα αυτών.
Αυτό που ουσιαστικά έδειξε η έρευνα, είναι ότι σε γενικές γραμμές οι managers δεν θα έπαιρναν στη δουλειά κάποιον που φαίνεται ιδιαίτερα εγωκεντρικός και επικεντρώνεται διαρκώς στον εαυτό του ενώ το ίδιο ισχύει και για κάποιον που έχει ισχυρή άποψη πάνω σε διάφορα ζητήματα ή κάνει αναφορές σε ναρκωτικά.
Πηγή:mag.sigmalive.com