Από τον Γρηγόρη Τερζάκη
«Στέλλα κρατάω μαχαίρι» φώναζε ο Γιώργος Φούντας ως αρσενικό παλιάς κοπής κάνοντας το γυναίκειο πληθυσμό της εποχής να αναστενάζει από την έκρηξη τεστοστερόνης για το ζενιθ του αντρικού εγωισμού που θα έφτανε μέχρι και το φόνο για να υπερασπιστεί την τιμή του.
Η ταινία έμεινε ως σταθμός και ο Γιώργος Φούντας ως Μίλτος έγινε sex symbol της εποχής.
Που να περίμενε ότι κάποια χρόνια αργότερα τα νέα αρσενικά sex symbol της σύγχρονης Ελλάδας θα κρατούσαν πάλι μαχαίρι ....όχι όμως για να υπερασπιστούν την τιμή τους αλλά για να κόψουν καμιά σκελίδα σκόρδο, πιπεριές Φλωρίνης, λίγο μαϊντανό κλπ
Η Ελληνική τηλεόραση τα τελευταία χρόνια καθόριζε πολλά στην κοινωνία μας και φέρει και μεγάλη ευθύνη για την περίοδο παρακμής που διανύουμε.
Με αφορμή το χρονικό του «εμφύλιου πολέμου» των μαγείρων που διανύουμε τις τελευταίες μέρες θα κάνουμε μια σημειολογική περιγραφή της κατάστασης.
Ξαφνικά γεμίσαμε μάγειρες παντού, από το πρωί που θα ανοίξετε το δεκτή της τηλεόρασης σας μέχρι αργά το βράδυ πάντα κάποιος θα μαγειρεύει. Ο Σεφ θα έχει γεμίσει όλο του το κορμί με τατουάζ ίσως και λίγα στρας, θα είναι αμελώς αξύριστος και θα είναι το επίκεντρο στο πλατό. Η παρουσιάστρια που θα εμφανίζεται δίπλα του, θα του κάνει κομπλιμέντα και θα τον κοιταει λιώνοντας όπως το παγάκι στον χυμό καρύδας τον Αύγουστο.
Μάγειρες παντού λοιπόν…. σε στούντιο, στην εξοχή, σε road tv series, στο Skype σε δορυφορική σύνδεση, σε έκτακτα δελτία μαγειρικής κλπ.
Στην μέση κάθε εκπομπής ή πριν ξεκινήσει ή μετά ή κατά την διάρκεια θα βρίσκεται στον δέκτη μας με κάποιο τρόπο και ο Γιώργος Λιανός, είτε σαν ήρωας του 11880, είτε σαν παρουσιαστής, είτε σαν καλεσμένος εκπομπής, είτε σαν παρουσιαστής εκδηλώσεως (καρναβάλια, παιχνίδια) είτε σαν τραγουδιστής. Ο Λιανός θα εμφανίζεται πάντα εκεί μπροστά μας... καμιά φορά και στον ύπνο μας να μας κυνηγάει.
Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε σύγκρουση μεταξύ του Δ. Αλέρτα και του Α. Πετρετζίκη με αφορμή την μη παραχώρηση ενός χώρου στο μαγαζί του Δ. Αλέρτα για να φωτογραφηθεί ο Άκης Πετρετζίκης.
Ο Αλέρτας αρνήθηκε να παραχωρήσει τον χώρο και δήλωσε ότι ο Άκης είναι "άμπαλος τηλεμάγειρας" και δεν θα έπρεπε καν να του γίνει μια τέτοια πρόταση εξ αρχής.
Αμέσως μόλις διέρρευσε η πληροφορία ακλούθησε τηλεοπτικό πανδαιμόνιο, έγινε 1η είδηση, έγιναν αναλύσεις επί αναλύσεων, ο Γ. Αρναουτογλου για να διαλευκάνει την κατάσταση κάλεσε στα Καρντάσιανς τον Αλέρτα να δώσει εξηγήσεις.
Την επόμενη μέρα πήρε θέση η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και ο Αλέρτας για να την ευχαριστήσει έγραψε αμέσως στα κοινωνικά δίκτυα ότι έχει «Αρχ…..»,
η Φαιή Σκορδά κατέθεσε άποψη, ακολούθησαν άλλες απόψεις σε πάνελ και σε άλλα πάνελ ενώ παράλληλα βεβαία αναπαράγονταν οι απόψεις όσων πήραν θέση ,
ενδιάμεσα ο Λιανός συνεχίζει να παρεισδύει στην μέση του δέκτη και μάλιστα όταν μια θαυμάστρια του ζητάει το τηλέφωνο του, εκείνος της απαντά ότι το έχει γράψει στην πρύμνη ενός πλοίου (λογικό σαν σκέψη πάντως) για να το θυμάται, ενώ λίγες μέρες πριν με άλλη γυναίκα στο κατάστρωμα ενός πλοίου έπαιρνε τηλέφωνο να μάθει που θα κουνηθεί στην Ζάκυνθο κάνοντας clubbing.
Σε όλο αυτό το σκηνικό έντασης ενώ εμείς ανυπομονούμε να πάρει θέση ο Λιανός για την κόντρα Αλερτά-Πετρετζίκη στα Καρντάσιανς του Γρ. Αρναούτογλου,
πρωί, πρωί ο Γιώργος Παπαδάκης δηλώνει ότι ο Άδωνης Γεωργιάδης δεν θα παρευρεθεί πάλι στην εκπομπή του.
Τα εστιατόρια της γειτονιάς μου ειναι πάλι γεμάτα. Αναρωτιέμαι αν ολοι τρωνέ έξω;
Βάζοντας λίγο ουίσκι στο ποτήρι τοποθετώ στο DVD player την ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ "Μάτια ερμητικά κλειστά"
Για να βρείτε τον Γρηγόρη Τερζάκη στο facebook, πατήστε εδώ.